100 години Bosch Car Service: иновации, родени от традициите
През 1921 г. в Хамбург отваря врати първата работилница за монтаж и ремонт на Bosch, полагайки основите на най-голямата верига от независими автосервизи в света
09.03.2021
- Вече 100 години партньорските сервизи на Бош получават подкрепа под формата на резервни части, сервизно оборудване, бизнес експертиза и техническо ноу-хау.
- Bosch Car Service се превърна в най-голямата верига от независими автосервизи в света с над 15 000 партньора в 150 държави.
- Иновационният лидер Бош предоставя на своите партньори достъп до авангардни технологии за диагностика, поддръжка и ремонт.
- Bosch Car Service предлага на водачите от цял свят богата гама от услуги на най-високо технологично ниво за почти всички марки и модели автомобили.
100 години опит - основата на бъдещето
Сервизен партньор номер 1: През 1921 хамбургската работилница за ремонт на автомобили Max Eisenmann & Co. става първата “официална работилница на Robert Bosch AG за монтаж и ремонт“. Така се раждат Bosch сервизите и е написана първата глава от историята на глобалния успех. Основателят на компанията Роберт Бош бързо осъзнава необходимостта от сервизна мрежа. С увеличаването на броя на собствениците на автомобили нараства и търсенето на специализирана експертиза, която се простира отвъд границите на държавите. В момента Bosch Car Service е най-голямата верига от независими автосервизи в света с над 15 000 партньора в 150 държави. Над 7000 от тези сервизи са в Европа, а в България сервизната организация днес наброява 57 Bosch Car Service, с което и у нас тя се превръща в най-голямата верига от сервизи с широк спектър на услуги.
100 години партньорство – движеща сила на глобалния пазар
Като партньори в глобалната сервизна верига на Бош, автосервизите получават подкрепа под формата на модерна диагностична техника, ефективна логистика на резервни части и маркетингова стратегия. Партньорските сервизи по целия свят развиват успешен бизнес с помощта на информационните и консултантски услуги за всички автомобилни марки, на модерното сервизно оборудване и на постоянно растящата експертиза на Бош. Клиентите се възползват от високата наличност на оригинални части на Бош, както и от услугите на квалифицираните автомобилни техници, които винаги са в крак с най-актуалното, благодарение на редовните курсове за обучение.
100 години доверие на клиентите – гаранция за стабилност
Експертиза, на която се доверява целият свят: благодарение на 100 години ефективно сътрудничество с иновационния лидер Бош, както и на услугите с постоянно високо качество, сервизите от веригата Bosch Car Service спечелиха доверието на собствениците на автомобили в дългосрочен план. Квалификационната система с програмата Bosch Service Excellence, включваща периодични одити и тестове, гарантира високото качество на сервизното обслужване. Партньорите на Bosch Car Service редовно заемат челни позиции в анкетите сред клиенти и в независими тестове и постигат среден рейтинг от 4,4 от 5 звезди в оценките на клиентите.
Интензивният развой – фактор за успех през следващите 100 години
В научноизследователската и развойна дейност на Бош работят над 72 000 сътрудници, като през 2019 компанията е инвестирала 6,1 милиарда евро в тази област. С 4 202 заявки за патент през 2019 Бош е един от най-важните двигатели на иновациите в областта на мобилността. Компаниите от веригата Bosch Car Service и техните клиенти печелят от това: „Свързаност, автоматизация и нови решения за задвижване – сложността на превозните средства нараства непрекъснато. Все повече и повече автомобили вече разполагат с технологии за подпомагане на водача, с модерни дисплеи и информационно-развлекателни системи “, споделя Томас Винтер, директор „Автосервизни концепции“ в Бош Автомобилно оборудване. „Това изправя и сервизите пред нови предизвикателства. Бош е надежден партньор, когато става въпрос за нарастващите изисквания на бъдещето - и може да гарантира, че в лицето на Bosch Car Service собствениците на автомобили винаги ще намерят компетентен партньор за ремонт и поддръжка“.
Ръст с устойчиво високо качество на услугите – това е целта
100 години след откриването на първия Bosch сервиз, Bosch Car Service като модерен доставчик на пълна гама от услуги вече е лидер на пазара на независимите сервизи. Бош празнува историята на този успех с оптимистична визия за бъдещето: целта е глобалната автосервизна верига да се разшири с нови партньорски сервизи, клиентите и сервизите да се свържат още по-тясно с помощта на дигитални решения и интелигентно използване на данните. Така ще се укрепи позицията на Бош като надежден и иновативен партньор за мобилността в целия свят - както днес, така и в бъдеще.
За контакт с медии
Ирена Райчева – Удрева
Корпоративни комуникации